• ۴۰ فکر سمی

    نویسنده : آرنولد لازاروس-کیلفوردلازاروس-آلن فی
    مترجم : شمس الدین حسینی – الهام آرام نیا
    نوبت چاپ : ۹
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۱۸۰
    انتشارات : نسل نو اندیش
    شابک : ۹۷۸۹۶۴۴۱۲۹۶۷۴
    درباره کتاب :جالب است ذکر کنیم که علت اصلی مشکلات انسانی در همین باورهای اساسی قرار دارد. خشنودی عمومی، فشار روانی شدید، ناکامی مزمن، ترس‌ها و هر نوع هراس بی‌دلیل، مشکلات ارتباط با دیگران، فقدان اعتماد به نفس، خودپنداره‌ی منفی و احساس گناه بی‌جهت، برخی از پیامدهای متداول این باورهای نادرست هستند.
    اگر به همه‌ یا تعدادی از این باورهای نادرست معتقدید، از شما می‌خواهیم به دقت باورهایی را که در این کتاب مطرح شده‌اند، مدنظر قرار دهید و دوباره به گونهای روشمند درباره این باورهای سمی بیندیشید و آن‌ها را حذف کنید. اگر بازنگری فکری داشته باشید، به احتمال زیاد خیلی شادتر خواهید بود و توانایی بیشتری برای سازگاری و مشکلات کمتری خواهید داشت. ما باور داریم که روشمان درباره‌ی باورهای نادرست سمی و پادزهرهای خاص آن‌ها، بی‌بروبرگرد به شما کمک خواهند کرد.

    ۴۰ فکر سمی

    65.900 تومان
  • آفریده های یک روز

    نویسنده : اروین دی یالوم
    مترجم : پیمان رحیمی نژاد
    نوبت چاپ : ۱
     قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۲۱۳
    انتشارات : روان شناسی و هنر
    شابک : ۹۷۸۶۰۰۷۰۶۳۵۶۹
    درباره کتاب : یالوم در این اثر خود نیز سعی می کند به صورت خیلی ساده به دانشجویان نشان دهد که اصلی ترین راه درمان برای هر درمانگر رابطه درمانی محکم و قابل اعتماد با مراجعان است تا آنها کاملاً نیازهایشان اغنا شود. در هر کدام از این ده داستان معرفی شده در این کتاب، یالوم یک شیوه یکسان درمان را اجرا نمی کند؛ بلکه در هر مورد بر اساس شیوه آزمون و خطا، شیوه ای خاص را برای هر مراجع اجرا می کند.به اعتقاد یالوم ما درمانگران هرگز نمی توانیم بفهمیم که چگونه یاریگر مراجعین مان بوده ایم؛ به این دلیل که در تمامی این داستان ها، مراجعینش بارها و بارها از راه هایی که یالوم انتظارش را نداشته است،کمک گرفته اند و بهره برده اند.  ده داستان نوشته شده در این کتاب بر آن است که فضایی آموزنده از نمونه های واقعی روان درمانی را ارائه دهد که بتواند به صورت یک ابزار مورد استفاده قرار بگیرد. 
  • با خودت رو راست باش

    نویسنده : اماندا فورد
    مترجم : آزیتا نجات مهر
    نوبت چاپ : ۱
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۳۰۴
    انتشارات : سازوکار
    شابک : ۹۷۸۶۰۰۷۳۲۵۳۸۴
    درباره کتاب : این کتاب از جمله بهترین کتاب ها در حوزه علوم تربیتی و مشاوره ای برای نوجوانان در مدرسه، خانه و هر جای دیگر می باشد. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: در مورد مدرسه، برخورد با والدین و دعوا کردن با دوستانتان به توصیه نیاز دارید؟ چطور با بسیاری از موضوعاتی که به عنوان یک دختر در دوران نوجوانی مواجه می شوید، برخورد می کنید؟ کتاب با خودت روراست باش از آماندا فورد، راهنمایی برای کمک به شما در کشف خودتان و یادگیری گوش دادن به ندای درونی خودتان است. او توضیح می دهد که : من می خواستم ار دخترها در گذشتن از چیزی که برای بسیاری از آن ها سخت ترین اوقات زندگی شان است، حمایت کنم. این نخستین کتاب روزانه ای است که یک دختر نوجوان به طور ویژه برای دخترها نوشته است. این کتاب می تواند تفاوتی در زندگی شما ایجاد کند. با خودت روراست باش پر از خرد و توصیه های خوب است. هرروز می توانید چیزی را بخونید که آن روز را اندکی بهتر می کند.
  • بازاریابی الکترونیکی

    نویسنده : راب استوکز

    مترجم : دکتر حسین نوروزی-نیوشا تدریسی-لیدا معتمدی

    نوبت چاپ : ۱ 

    قطع : وزیری 

    انتشارات : فوژان 

    شابک : ۹۷۸۶۰۰۷۲۹۸۲۶۸

    درباره کتاب : راهنمایی ضروری برای بازاریابی در دنیای آنلاین
    23.000 تومان
  • بازی زندگی

    نویسنده : فلورانس اسکاول شین
    مترجم :  فاطمه باغستانی
    نوبت چاپ : ۱
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۳۳۶
    انتشارات : نسل نواندیش
    شابک : ۹۷۸۹۶۴۲۳۶۸۳۱۰
    درباره کتاب : بیشتر مردم زندگی را میدان جنگ می‌پندارند اما زندگی جنگ نیست، بازی است.این بازی را نمی‌توان بدون آگاهی از قانون معنویت به خوبی انجام داد. این قوانین در کتاب‌های آسمانی به وضوح روشن شده‌اند. پیامبران الهی به پیروانشان می‌آموزند که زندگی، بازی پرشکوه دادن و ستاندن است.این عبارت که آدمی هر چه بکارد، درو می‌کند به این معناست که انسان هر چه در سخن و عمل نشان دهد، به او برخواهد گشت؛ هر چیزی که بدهیم همان را خواهیم گرفت.

    بازی زندگی

    119.900 تومان
  • بدن در ذهن

    نویسنده : مارک جانسون
    مترجم : جهانشاه میرزابیگی
    نوبت چاپ : ۱
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۳۳۸
    انتشارات : آگاه
    شابک : ۹۷۸۹۶۴۴۱۶۳۸۲۱
    درباره کتاب : “به‌ندرت کتاب‌هایی پیدا می‌شوند که با دقت، به صورتی مطبوع و دل‌پسند، و ساده محتوای داخلِ مغزِ انسان را زیرورو کنند. این کتاب یکی از آن‌هاست؛ برخی مسائلِ اساسی در فلسفه غرب را می‌کاود و توصیفِ از بیخ و بن جدیدی از معنی، عقلانیت و عینیت به دست می‌دهد، توصیفی که در واقع مدت‌هاست که به تأخیر افتاده است.” ـــ یاکو گارب، سان‌فرانسیسکو کرونیکل بدن در ذهن راه‌هایی را می‌کاود که در آن‌ها معنی، فهم و عقلانیت از الگوهای تجربه بدنی ما برمی‌خیزند و توسطِ آن‌ها مقید می‌شوند. مارک جانسون، در تأکید بر نقشِ جسم، نارسایی‌های فلسفه عین‌گرا را در دوپارگی‌های میان ذهن و بدن، شناخت و عاطفه و خرد و تخیل خاطرنشان می‌سازد. او، با نشان‌دادن این‌که مفاهیمِ پایه‌ای چون توازن، مقیاس، نیرو و چرخه ناشی از تجربه‌های فیزیکی هستند و می‌توان آن‌ها را به‌طور استعاری بسط داد تا معانی انتزاعی و ارتباطات عقلانی را بیان کنند، نظریه‌ای را مطرح می‌کند که نشان می‌دهد تخیل چه‌گونه ساختارهای شناختی و بدنی را به هم مربوط می‌سازد. “اثری چالش‌برانگیز، الهام‌بخش و تازه. محققان و مدرسان حوزه‌های زبان‌شناسی، روان‌شناسی و فلسفه نکاتِ بسیار ارزش‌مندی را در آن خواهند یافت.” ـــ جی. مارتین، چکیده‌های مربوط به رشد

    بدن در ذهن

    42.000 تومان
  • بسوی کامیابی (۲)نیروی عظیم درونی

    نویسنده : آنتونی رابینز
    مترجم : مهدی مجرد زاده کرمانی
    نوبت چاپ : ۲۸
    قطع : وزیری
    تعداد صفحات : ۳۰۹
    انتشارات : راهبین
    شابک : ۹۷۸۹۶۴۶۲۷۶۰۲۴
    درباره کتابموضوع این کتاب راه و رسم کامیابی و رسیدن به هرگونه هدف عالی است.هدف نویسنده از تألیف کتاب،نه تفریح و سرگرمی خواننده بوده است و نه حتی دادن اطلاعات و معلومات تازه.بلکه خواسته است ابزاری در اختیارتان بگذارد تا به کمک آن خود را نیرومند گردانید،اندیشه و کردار خود را بهتر کنید و قدمهای بلندی برای رسیدن به هدفهای والای خود بردارید و زندگی خود را به سطحی بالاتر ارتقاء دهید.
  • به نوجوان گفتن از نوجوان شنیدن ۳

    نویسنده : آدل فابر – الین مازلیش
    مترجم : اصغر اندرودی
    نوبت چاپ : ۴
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۲۷۲
    انتشارات : دایره
    شابک : ۹۷۸۶۰۰۵۷۲۲۱۳۰
    درباره کتاب : این کتاب بر اساس کارآگاه های آموزشی بسیاری که ما در سراسر کشور تشکیل دادیم ونیز کارگاه های آموزشی که برای پدر و مادرها و نوجوانان،به طور جداگانه و با هم،در نیویورک و لانگ آیلند برگزار کردیم،نگاشته شده است… 
  • پرنده بهشتی

    نویسنده : عاطفه منجزی
    نوبت چاپ : ۶
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۶۳۲
    انتشارات : علی
    شابک : ۹۷۸۹۶۴۱۹۳۰۵۱۸
    قسمتی از کتاب : آن شب گذشت و شب های بعد و شب های بعدش اما دریغ و افسوس که با گذشت همه آن شب ها هرگز فراموشی به سراغم نیامد و من ناخواسته فقط و فقط به او فکر میکردمبی آنکه او ا ببینم حضورش را درکنارم احساس می کردم. حتی گاهی مثل آدم های گرفتار مالیخولیا با هم حرف می زدیم به ندرت می خندیدیم بیشتر بحث می کردیم و بحث و پایان همه بحث ها ی مان تقاضای دوباره او بود و جواب منفی من.

    پرنده بهشتی

    38.000 تومان
  • پیش نویس های زندگی

    نویسنده : کلود استینر
    مترجم : علی بابایی زاد – آزاده سنجادی نسب
    نوبت چاپ : ۲
    قطع : وزیری
    تعداد صفحات :  ۳۷۸
    انتشارات : آویسا
    شابک : ۹۷۸۶۰۰۷۳۰۸۰۸۰
    قسمتی از کتاب : وقتی که اریک برن و سپس کلود استینر تئوری تحلیل رفتار مقابل را ابداع کردند و شرح دادند، باور اصلی شان بر این بود که ما “شاهزاده و شاهزاده خانم به دنیا می آییم و بعد ها به واسطه ی آنچه که بر ما میگذرد ممکن است تبدیل به قورباغه شویم” و این باور بر خلاف اصل رایج روانپزشکی آن روز بود که ادعا می کرد نا خوشی ذهنی و عاطفی ریشه در درون فرد و وضعیت اساسی وجودی او دارد. در این کتاب کلود استینر به شرح مفصل این مفاهیم می پردازد تا نشان دهد مردم ذاتا خوب هستند اما در سال های اول زندگی تحت تأثیرهای مثبت و منفی اطرافیان الگویی به نام “پیش نویس زندگی” را طرح ریزی می کند.
  • تئوری انتخاب (درآمدی بر روان شناسی امید)

    نویسنده : ویلیام گلسر
    مترجم :  علی صاحبی
    نوبت چاپ : ۱۳
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۶۰۸
    انتشارات : سایه سخن
    شابک : ۹۷۸۶۰۰۹۲۳۱۳۰۰
    درباره کتاب : تئوری انتخاب دکتر ویلیام گلسر بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند.تئوری انتخاب یک تئوری مبتنی بر روانشناسی کنترل درونی است که معتقد است گذشته بر زندگی کنونی ما اثر شگرفی داشته و دارد، ولی تعیین کننده رفتار کنونی ما نیست. تئوری انتخاب معتقد است هنگامی که افراد در ارضای نیازهای خود ناکام می شوند، دست به رفتار می زنند. یعنی رفتار و عمل خاصی را انتخاب می کنند تا شاید بدان وسیله نیازشان را برآورده کنند.
  • تربیت سالم در خانه

    نویسنده : جین نلسن
    مترجم : محمدجواد فرشچی -ریحانه ایزدی
    نوبت چاپ : ۲
    قطع : رقعی
    تعداد صفحات : ۲۹۸
    انتشارات : سازوکار
    شابک : ۹۷۸۹۶۴۶۹۲۰۵۸۳

منو اصلی